Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16716
Назва: Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності (на прикладі туристичної фірми «Поїхали з нами»)
Інші назви: Development of franchising relations in tourism (on the example of the travel agency " Let's go with us")
Автори: Круглова, А.С.
Бібліографічний опис: Круглова А.С. Розвиток франчайзiнгових вiдносин в туристичнiй дiяльностi на прикладi турфiрми "Поїхали з нами": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 242"Туризм" за освiтньою програмою"Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Сергiївна Круглова; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - ОНЕУ, 2023. - 70 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туризм
франчайзингова діяльність
туристична фірма
туристична послуга
tourism
franchising activity
travel agency
tourist service
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – аналіз франчайзингової форми ведення бізнесу туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». Метою роботи є дослідження франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами» та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості франчайзингової діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних франчайзингових технологій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the analysis of the franchising form of doing business by tourist enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of improving the franchising activities of the travel agency «Let's go with us». The aim is to research the franchising activities of the travel agency «Let's go with us» and to develop directions for their improvement. In this work the general concepts and essence of granchising activity in the tourist enterprises are analyzed. The state of franchising activity of the travel agency «Let's go with us» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the franchising activities of the travel agency «Let's go with us» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern franchising communication technologies
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Kruglova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Круглова.pdf241,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.