Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаньо, В.П.-
dc.date.accessioned2023-09-15T08:27:31Z-
dc.date.available2023-09-15T08:27:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛаньо, В.П. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi ресторанного господарства (на прикладi ресторану Гарячi перцi): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Валерiя Павлiвна Ланьо; наук. кер. Iрина Миколаївна Єгупова. - ОНЕУ, 2023. - 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Lane.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, що надаються підприємствами ресторанного господарства, визначені сутність, основні методи оцінювання якості послуг харчування та шляхи її підвищення. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності ресторану «Гарячі перці» і його фінансово-економічного стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та обслуговування у закладі «Гарячі перці», що розташований в м. Одесі, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в ресторані «Гарячі перці», зокрема удосконалення діючих у закладі стандартів, посилення контролю за роботою обладнання та постачанням і зберіганням продуктів, підвищення кваліфікації персоналу шляхом організації навчання для виробничого та обслуговуючого персоналу.en_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical and methodological foundations of the quality of products and services provided by restaurant enterprises, defines the essence, the main methods of assessing the quality of food services and ways of improving it. The main indicators of the production activity of the restaurant "Hot Peppers" and its financial and economic condition were analyzed. The results of a comprehensive analysis of the quality of products and service at the "Hot Peppers" facility, located in Odesa, are presented, and reserves for their improvement are revealed. Based on the results of the analysis, a set of measures was proposed to improve the quality of services provided in the "Hot Peppers" restaurant, in particular, improving the standards in place at the establishment, strengthening control over the operation of equipment and supply and storage of products, improving the qualifications of personnel by organizing training for production and service personnel.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectоцінка якостіen_US
dc.subjectпоказникиen_US
dc.subjectбракеражen_US
dc.subjectпродукціяen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectорганізація обслуговуванняen_US
dc.subjectстандарти обслуговуванняen_US
dc.subjectрівень якості обслуговуванняen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectquality assessmenten_US
dc.subjectindicatorsen_US
dc.subjectbrokerageen_US
dc.subjectproductsen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectservice organizationen_US
dc.subjectservice standardsen_US
dc.subjectlevel of service qualityen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.titleШляхи підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Гарячі перці»)en_US
dc.title.alternative"Ways to improve the quality of services at the restaurant enterprise economy (on the example of the restaurant "Hot Peppers")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Ланьо В.П..pdf183,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.