Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАскеров Сабір Назім Огли-
dc.date.accessioned2023-09-25T08:15:09Z-
dc.date.available2023-09-25T08:15:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАскеров Сабiр Назiм Огли Мiжнародний маркетинг пiдприємств на прикладi ПАТ "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Сабiр Назiм Огли Аскеров; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Askerov.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВизначено сутність та інструменти міжнародного маркетингу, розглянуто організацію міжнародної маркетингової діяльності на промисловому підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ПАТ «Одескабель», динаміку обсягів реалізації основних видів продукції. Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ПАТ «Одескабель» за допомогою участі у виставках, присвячених кабельній промисловості, а також запропонована розроблена маркетингова стратегія для виходу на нові географічні ринкиen_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical foundations and analysis of international marketing activity, as well as directions for its improvement at Odeskabel PJSC. The essence and tools of international marketing are determined, the organization of international marketing activities at an industrial enterprise is considered. The main financial indicators of PJSC "Odeskabel" activity, the dynamics of sales volumes of the main types of products were analyzed. The marketing complex and marketing environment of the enterprise are considered. The company's use of marketing communication tools is analyzed. Directions for improving the marketing communication policy of Odeskabel PJSC through participation in exhibitions dedicated to the cable industry are proposed, as well as a developed marketing strategy for entering new geographic markets is proposed-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectміжнародний маркетигen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectвиставкаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectxhibitionen_US
dc.titleМіжнародний маркетинг підприємств на прикладі ПАТ «Одескабель»en_US
dc.title.alternativeInternational marketing of enterprises on the example of PJSC "Odeskabel"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Аскеров (1).pdf186,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.