Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16782
Title: | Міжнародний маркетинг підприємств на прикладі ПАТ «Одескабель» |
Other Titles: | International marketing of enterprises on the example of PJSC "Odeskabel" |
Authors: | Аскеров Сабір Назім Огли |
Citation: | Аскеров Сабiр Назiм Огли Мiжнародний маркетинг пiдприємств на прикладi ПАТ "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Сабiр Назiм Огли Аскеров; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 88 с. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетинг міжнародний маркетиг маркетингова стратегія маркетингова комунікаційна політика комунікація виставка marketing international marketing marketing strategy marketing communication policy communication xhibition |
Abstract: | Визначено сутність та інструменти міжнародного маркетингу, розглянуто організацію міжнародної маркетингової діяльності на промисловому підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ПАТ «Одескабель», динаміку обсягів реалізації основних видів продукції. Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів маркетингових комунікацій.
Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ПАТ «Одескабель» за допомогою участі у виставках, присвячених кабельній промисловості, а також запропонована розроблена маркетингова стратегія для виходу на нові географічні ринки The work examines the theoretical foundations and analysis of international marketing activity, as well as directions for its improvement at Odeskabel PJSC. The essence and tools of international marketing are determined, the organization of international marketing activities at an industrial enterprise is considered. The main financial indicators of PJSC "Odeskabel" activity, the dynamics of sales volumes of the main types of products were analyzed. The marketing complex and marketing environment of the enterprise are considered. The company's use of marketing communication tools is analyzed. Directions for improving the marketing communication policy of Odeskabel PJSC through participation in exhibitions dedicated to the cable industry are proposed, as well as a developed marketing strategy for entering new geographic markets is proposed |
Description: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/2023Askerov.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат_Аскеров (1).pdf | 186,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.