Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурдейна, Д.Л.-
dc.date.accessioned2023-09-25T08:31:35Z-
dc.date.available2023-09-25T08:31:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБурдейна Д.Л. Впровадження концепцiї маркетингу в дiяльнiсть пiдприємства "Алло" як фактор забезпечення iнтересiв споживача: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дар'я Леонiдiвна Бурдейна; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 96 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Burdeyna.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії "АЛЛО" , а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача/ Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ "АЛЛО". Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ "АЛЛО" та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії "АЛЛО" і розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the "ALLO" company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer/ The subject of the qualification work research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of ALLO LLC. The object of the research of the qualification work is the company "ALLO" LLC and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management of the marketing activity system of the company "ALLO" was considered and analyzed and a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and to form the marketing orientation of companies on the market.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectАЛЛОen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectінтереси споживачаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectALLOen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectconsumer interestsen_US
dc.titleВпровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства «АЛЛО» як фактор забезпечення інтересів споживачаen_US
dc.title.alternativeImplementation of the marketing concept in the activity of the "ALLO" enterprise as a factor in ensuring the interests of the consumeren_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023Burdeyna реферат.pdf899,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.