Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16783
Title: | Впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства «АЛЛО» як фактор забезпечення інтересів споживача |
Other Titles: | Implementation of the marketing concept in the activity of the "ALLO" enterprise as a factor in ensuring the interests of the consumer |
Authors: | Бурдейна, Д.Л. |
Citation: | Бурдейна Д.Л. Впровадження концепцiї маркетингу в дiяльнiсть пiдприємства "Алло" як фактор забезпечення iнтересiв споживача: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дар'я Леонiдiвна Бурдейна; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 96 с. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетинг АЛЛО ефективність інтереси споживача marketing ALLO efficiency consumer interests |
Abstract: | Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії "АЛЛО" , а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача/
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ "АЛЛО". Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ "АЛЛО" та його конкурентне середовище.
Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії "АЛЛО" і розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the "ALLO" company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer/ The subject of the qualification work research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of ALLO LLC. The object of the research of the qualification work is the company "ALLO" LLC and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work is that for the first time the management of the marketing activity system of the company "ALLO" was considered and analyzed and a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and to form the marketing orientation of companies on the market. |
Description: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/2023Burdeyna.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023Burdeyna реферат.pdf | 899,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.