Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадацька, Є.К.-
dc.date.accessioned2023-09-25T10:14:43Z-
dc.date.available2023-09-25T10:14:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКадацька Є.К. Удосконалення маркетингової дiяльностi державного банку АТ "Ощадбанк": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Євгенiя Костянтинiвна Кадацька; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 92 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kadacka.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначено роль особливості банківського маркетингу, банківського продукту та інструментів маркетингу, які використовуються банками у своїй господарчій діяльності. Зроблено організаційно-економічну оцінку АТ «Ощадбанк»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу АТ «Ощадбанк». Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності АТ «Ощадбанк», за якими було досліджено економічний ефектen_US
dc.description.abstractThe paper defines the role of bank marketing, banking product and marketing tools used by banks in their business activities. An organizational and economic assessment of JSC «Oschadbank» was made; the marketing environment of the enterprise was analyzed; the marketing complex of JSC «Oschadbank» was investigated. Proposals for improving the marketing activities of JSC «Oschadbank» were provided, according to which the economic effect was studied-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectбанківський продуктen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectОщадбанкen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectbank producten_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectbank marketingen_US
dc.subjectOschadbanken_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності державного банку АТ «Ощадбанк»en_US
dc.title.alternativeImprovement of the marketing activity of the state bank «Oschadbank» JSCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кадацька Євгенія Костянтинівна.pdf192,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.