Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16788
Назва: Маркетингова цінова політика підприємства на прикладі ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»
Інші назви: Marketing price policy of admission on the butt of PAT "Odessa Cannery of Child Eating"
Автори: Люткіна, Т.Р.
Бібліографічний опис: Люткіна Т.Р. Маркетингова цiнова полiтика пiдприємства на прикладi ПАТ "Одеський консервний завод дитячого харчування": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Тетяна Романiвна Люткiна; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 82 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова цінова політика
ціна
ціноутворення
стратегія
акція
знижка
marketing
marketing price policy
price
price setting
strategy
action
reduction
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи та аналіз маркетингової цінової політики, шляхи її удосконалення на ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування». Визначено сутність та інструменти маркетингової цінової політики, розглянуто організацію маркетингової цінової політики на виробничому підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ПАТ «ОКЗДХ», динаміку обсягів реалізації основних видів послуг. Розглянуто комплекс маркетингового ціноутворення та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів встановлення цін. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової цінової політики ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» за допомогою різних маркетингових стратегій для оптимізації цінової політики, впровадження знижок та акцій.
The robots consider the theoretical foundations and analysis of the marketing pricing policy, ways to improve on the PAT "Odessa Cannery of Child Eating". The essence and tools of the marketing pricing policy have been identified, the organization of the marketing pricing policy has been reviewed in the field of business. The main financial indicators of the activity of PJSC "OKZDH", the dynamics of the implementation of the main types of services were analyzed. The complex of marketing pricing and the marketing medium of business has been examined. The selection was analyzed with the use of tools for setting prices. It was proposed to improve the marketing pricing policy of PJSC "Odessa Cannery of Child Eating" for the support of various marketing strategies for optimizing the pricing policy, and to promote reductions and shares
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Lutkina.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_ Люткіна (1).pdf461,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.