Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтарченко, Б.В.-
dc.date.accessioned2023-09-25T10:49:39Z-
dc.date.available2023-09-25T10:49:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтарченко Б.В. Розробка маркетингових заходiв з удосконалення обслуговування клiєнтiв пiдприємства ТОВ Blest: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Богдан Валерiйович Старченко; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 87 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Starchenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії «ТОВ Blest », а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія «ТОВ Blest ». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія «ТОВ Blest » та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії «ТОВ Blest » розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатківen_US
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the Blest LLC company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of the Blest LLC. The object of the qualification work research is the Blest LLC company and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work consists in the fact that for the first time the management of the marketing activity system of the Blest LLC company was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of the marketing orientation of companies on the market. The structure of the thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстандартиen_US
dc.subjectінструментарії плануванняen_US
dc.subjectторговельні обмеженняen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectсировинаen_US
dc.subjectенергіяen_US
dc.subjectтранспортen_US
dc.subjectзв'язокen_US
dc.subjectорієнтації компанійen_US
dc.subjectорганізаційний механізмen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectінтереси споживачаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectplanning toolsen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectcompany orientationsen_US
dc.subjectorganizational mechanismen_US
dc.subjectenterprisesen_US
dc.subjectconsumer interestsen_US
dc.titleРозробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства «ТОВ Blest »en_US
dc.title.alternativeDevelopment of marketing innovation strategy of the enterprise "Blest LLC"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Старченко реферат.pdf485,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.