Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16792
Title: | Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства «ТОВ Blest » |
Other Titles: | Development of marketing innovation strategy of the enterprise "Blest LLC" |
Authors: | Старченко, Б.В. |
Citation: | Старченко Б.В. Розробка маркетингових заходiв з удосконалення обслуговування клiєнтiв пiдприємства ТОВ Blest: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Богдан Валерiйович Старченко; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 87 с. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетинг стандарти інструментарії планування торговельні обмеження конкурентна перевага сировина енергія транспорт зв'язок орієнтації компаній організаційний механізм підприємство інтереси споживача marketing planning tools strategy company orientations organizational mechanism enterprises consumer interests |
Abstract: | Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії «ТОВ Blest », а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача.
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія «ТОВ Blest ».
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія «ТОВ Blest » та його конкурентне середовище.
Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії «ТОВ Blest » розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку.
Структура: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the Blest LLC company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of the Blest LLC. The object of the qualification work research is the Blest LLC company and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work consists in the fact that for the first time the management of the marketing activity system of the Blest LLC company was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of the marketing orientation of companies on the market. The structure of the thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices |
Description: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/2023Starchenko.pdf |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Старченко реферат.pdf | 485,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.