Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорян, І.А.-
dc.date.accessioned2023-09-25T11:30:55Z-
dc.date.available2023-09-25T11:30:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГригорян І.А. Програма стимулювання збуту та пропозицiї по її втiленню в маркетингову дiяльнiсть: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Iгор Артурович Григорян; наук. кер. Олександра Вiталiївна Шеремета. - ОНЕУ , 2023. - 72 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Grigoryan.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні засади методичні та прикладні аспекти стимулювання збуту підприємствами ІТ сфери в Україні; методи стимулювання збуту та їхню інтеграцію в маркетингову діяльність сучасних підприємств, проаналізовано фінансово-господарська діяльність ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ». Проаналізовано конкурентне середовище у сфері IT послуг та визначені внутрішні конкурентні переваги та поточний стан збутової діяльності ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ». Запропоновано пропозиції щодо комплексного обслуговування суб’єктів підприємництва за «пакетними» пропозиціями. Розглянуті можливості використання збільшення обсягів продажу послуг. Розроблені та вдосконалені системи стимулювання збуту ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ»en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical principles of sales promotion by IT enterprises in Ukraine; methods of sales promotion and their integration into the marketing activities of modern enterprises; analyzes the financial and economic activities of IIA GENERAL LLC. The competitive environment in the field of IT services was analyzed, the internal competitive advantages and the current state of sales activities of IIA GENERAL LLC were determined. Proposals for comprehensive services for business entities on the basis of "package" offers. The possibilities of using the increase in sales of services are considered. The systems of stimulation of sales of LLC "IIA GENERAL" are developed and improved-
dc.description.abstractpackage-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectIT сфераen_US
dc.subjectIT послугиen_US
dc.subjectITen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectаутсорсінгen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпакетen_US
dc.subjectIT services-
dc.subjectIT-
dc.subjectsales promotion-
dc.subjectoutsourcing-
dc.subjectmarketing-
dc.titleПрограма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльністьen_US
dc.title.alternativeSales promotion program and proposals for its implementation in marketing activitiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Григорян (все).pdf528,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.