Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16795
Title: Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність
Other Titles: Sales promotion program and proposals for its implementation in marketing activities
Authors: Григорян, І.А.
Citation: Григорян І.А. Програма стимулювання збуту та пропозицiї по її втiленню в маркетингову дiяльнiсть: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Iгор Артурович Григорян; наук. кер. Олександра Вiталiївна Шеремета. - ОНЕУ , 2023. - 72 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: IT сфера
IT послуги
IT
збут
стимулювання збуту
аутсорсінг
маркетинг
пакет
IT services
IT
sales promotion
outsourcing
marketing
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні засади методичні та прикладні аспекти стимулювання збуту підприємствами ІТ сфери в Україні; методи стимулювання збуту та їхню інтеграцію в маркетингову діяльність сучасних підприємств, проаналізовано фінансово-господарська діяльність ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ». Проаналізовано конкурентне середовище у сфері IT послуг та визначені внутрішні конкурентні переваги та поточний стан збутової діяльності ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ». Запропоновано пропозиції щодо комплексного обслуговування суб’єктів підприємництва за «пакетними» пропозиціями. Розглянуті можливості використання збільшення обсягів продажу послуг. Розроблені та вдосконалені системи стимулювання збуту ТОВ «ІІА ДЖЕНЕРАЛ»
The work deals with the theoretical principles of sales promotion by IT enterprises in Ukraine; methods of sales promotion and their integration into the marketing activities of modern enterprises; analyzes the financial and economic activities of IIA GENERAL LLC. The competitive environment in the field of IT services was analyzed, the internal competitive advantages and the current state of sales activities of IIA GENERAL LLC were determined. Proposals for comprehensive services for business entities on the basis of "package" offers. The possibilities of using the increase in sales of services are considered. The systems of stimulation of sales of LLC "IIA GENERAL" are developed and improved
package
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Grigoryan.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Григорян (все).pdf528,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.