Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16804
Назва: Удосконалення інструментарію обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності послуг туроператорів (на прикладі ТОВ «Селезньов-Тур»)
Інші назви: Improvement of tools for substantiating the directions for increasing the competitiveness of tour operator services (using the example of «Seleznyov-Tour» LLC)
Автори: Братуха, Є.С.
Бібліографічний опис: Братуха Є.С. Удосконалення iнструментарiю обгрунтування напрямкiв пiдвищення конкурентоспроможностi послуг туроператорiв на прикладi ТОВ "Селезньов-Тур": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та органiзацiя пiдприємницької дiяльностi" / Єлизавета Сергiївна Братуха; наук. кер. Юрiй Артемович Єгупов. - ОНЕУ, 2023. - 77 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: послуги туристичних підприємств
конкурентоспроможність
якість туристичних продуктів
якість обслуговування
порівняльний аналіз
методи таксономії
пріоритети напрямків
заходи підвищення конкурентоспроможності
services of tourist enterprises
competitiveness
competitiveness; quality of tourist products
quality of service
comparative analysis
methods of taxonomy
priorities of directions
measures to increase competitiveness
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджені базові дефініції теорії конкурентоспроможності продукції (економічна сутність, чинники, показники), розглянуті сучасні методи аналізу конкурентоспроможності продукції, визначені особливості послуг туристичних підприємств як об’єкта оцінки конкурентоспроможності, сформульовані основні напрямки її підвищення. Дана характеристика ТОВ «Селезньов-Тур» та проаналізовані основні техніко- економічні показники його діяльності за 2019-2021 рр. Окремі підрозділи присвячені аналізу складу і структури послуг підприємства та порівняльної оцінки конкурентоспроможності останніх в розрізі двох її складових. Обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення інструментарію визначення пріоритетних напрямків підвищення конкурентоспроможності послуг туристичних підприємств. Зокрема, представлений авторський алгоритм вирішення вказаного завдання і проілюстровані його можливості на прикладі ТОВ «Селезньов-Тур».
The work examines the basic definitions of the theory of product competitiveness (economic essence, factors, indicators), examines modern methods of product competitiveness analysis, identifies the peculiarities of the services of tourist enterprises as an object of competitiveness assessment, formulates the main directions of its improvement. This is a description of «Seleznev-Tour» LLC and analyzed the main technical and economic indicators of its activity for 2019-2021. Separate sections are devoted to the analysis of the composition and structure of the company's services and a comparative assessment of the competitiveness of the latter in terms of its two components. Reasoned recommendations for improving the toolkit for determining priority directions for increasing the competitiveness of services of tourist enterprises. In particular, the author's algorithm for solving the specified task is presented and its possibilities are illustrated using the example of «Seleznev-Tur» LLC.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Bratuha.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат КР_Братуха_ФЕУП.pdf230,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.