Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, М.О.-
dc.date.accessioned2023-10-02T08:29:34Z-
dc.date.available2023-10-02T08:29:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКириченко М.О. Знання арт-терапiї при роботi iз стресом серед молодi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.: 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Марина Олександрiвна Кириченко; наук. кер. Ю. О. Асєєв. - ОНЕУ, 2023. - 64 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kirichenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються психологічні особливості виникнення стресу в юнацькому віці. Розглянуто арт-терапію як метод профілактики та подолання стресу. Предметом дослідження стали методи арт-терапії при роботі зі стресом серед молоді. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково-практичні дослідження щодо основних понять, пов’язаних зі стресом, схильністю до розвитку стресу, нервово-психічної стійкості та ризику дезадаптації при стресі. В результаті емпіричного дослідження визначено, що 48,8% студентів мають високий рівень стресу; середній рівень психологічного стресу виявлено у 40,0% і лише у 12,0% опитуваних студентів – низькій показник стресу. Практичне значення роботи полягає в тому, що запропоновані практичні рекомендації можуть бути використані для врегулювання стресових проявів у людей юнацького віку засобами арт-терапії. Результати дослідження можуть бути використані в роботі практикуючих психологів при проведенні теоретичних та практичних занять з психодіагностики, соціальної психології, психологічної саморегуляції та підвищення стресостійкості студентської молоді.en_US
dc.description.abstractThe graduation thesis consists of two sections. The work examines the psychological features of stress in youth. Art therapy is considered as a method of prevention and overcoming stress. The subject of the study was the methods of art therapy in dealing with stress among young people. Modern theoretical-methodological and scientific-practical research on the main concepts related to stress, predisposition to the development of stress, neuropsychological stability and the risk of maladaptation under stress are analyzed. As a result of empirical research, it was determined that 48.8% of students have a high level of stress; the average level of psychological stress was found in 40.0%, and only 12.0% of surveyed students had a low level of stress. The practical significance of the work is that the proposed practical recommendations can be used to regulate stress manifestations in young people by means of art therapy. The results of the research can be used in the work of practicing psychologists when conducting theoretical and practical classes on psychodiagnostics, social psychology, psychological self-regulation and increasing stress resistance of student youth.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстресen_US
dc.subjectарт-терапіяen_US
dc.subjectпрофілактикаen_US
dc.subjectсхильністьen_US
dc.subjectмолодьen_US
dc.subjectstressen_US
dc.subjectart therapyen_US
dc.subjectpreventionen_US
dc.subjectpredispositionen_US
dc.titleЗнання арт-терапії при роботі із стресом серед молодіen_US
dc.title.alternativeKnowledge of art therapy when working with stress among young peopleen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кириченко.pdf250,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.