Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенко, Ю.С.-
dc.date.accessioned2023-10-05T06:29:33Z-
dc.date.available2023-10-05T06:29:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТарасенко Ю.С. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi готельного господарства на прикладi студентського табору "Економiст" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Юлiя Сергiївна Тарасенко; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Tirasenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання підвищення якості послуг на підприємства готельного господарства на прикладі студентського табору «Економіст». Метою роботи є розробка генерація шляхів підвищення якості послуг у студентському таборі «Економіст». У роботі проаналізовано сутність та походження поняття якості, виявлено фактори, що впливають на підвищення якості послуг підприємств готельного бізнесу. Аналізується надання послуг у студентському таборі «Економіст». Оцінюється ефективність проведення пропонованих заходів на території студентського табору «Економіст». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of research is the process of improving the quality of services at the hotel industry. The subject of the study is scientific and practical issues of improving the quality of services at hotel enterprises using the example of the student camp «Economist». The purpose of the work is to develop and generate ways to improve the quality of services in the student camp «Economist». The work analyzed the essence and origin of the concept of quality, identified factors affecting the improvement of the quality of services of hotel business enterprises. The provision of services in the student camp «Economist» is analyzed. The effectiveness of the proposed activities on the territory of the student camp «Economist» is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectстудентський табірen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectЕкономістen_US
dc.subjectудосконаленняen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectudent campen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectEconomisten_US
dc.subjectimprovementen_US
dc.titleШляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі студентського табору «Економіст»)en_US
dc.title.alternativeWays to improve the quality of services at the hotel industry enterprise (on the example of the student camp «Economist»).en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Тарасенко.pdf245,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.