Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16863
Назва: Marketing in state administration services
Інші назви: Маркетинг у сфері державних послуг
Автори: Hvizdová, E.
Hricko, I.
Гвіздова, Є.
Гричко, І.
Бібліографічний опис: Hvizdová E. Marketing in state administration services / E. Hvizdová, I. Hricko // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 5-6 (306-307). – С. 79-90.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID: 0000-0002-8726-4388
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2023-5-6 -306-307-79-90
Ключові слова: marketing
state service
social work
marketing services
social marketing
маркетинг
державна служба
соціальна робота
маркетингові послуги
соціальний маркетинг
Короткий огляд (реферат): The government is seen as a public service and thus forms a separate sector. OBJECTIVES: The aim of this paper is to describe marketing in the state administration in Slovakia focused on the area of social services and answer the question whether the citizen is satisfied with the quality of provided social services and what role marketing plays. THEORETICAL BASE: The text is based on works in the field of marketing theory, public administration, social services and current state administration legislation. By summarizing the theoretical foundations of the current state of the issue, we point out that marketing in the area of social services in the state administration is as important and necessary as marketing in traditional areas. METHODS: The following methods were used to achieve this goal: secondary survey, content analysis of documents and primary - quantitative survey in the form of a questionnaire. The survey was carried out among the participants of the Project Support of Individualized Counselling. OUTCOMES: The results of the research show the necessity to use marketing in the area of social services with an emphasis on quality and communication in the complex care of the citizen. SOCIAL WORK IMPLICATIONS: Respondents in the survey ask for more information, more homogeneous groups within the project, at least according to educational background or age groups, in order to work with them better. Counselling services do not replace retraining, but develop other skills related to finding employment in the labour market. It is necessary to improve the communication skills of both social counselling workers and service users themselves.
Уряд розглядається як державна служба і, таким чином, утворює окремий сектор. ЦІЛІ: Метою цієї статті є опис маркетингу в державній адміністрації Словаччини, зосередженого на сфері соціальних послуг, і відповідь на запитання, чи задоволений громадянин якістю наданих соціальних послуг і яку роль відіграє маркетинг. ТЕОРЕТИЧНА БАЗА: Текст базується на роботах у галузі теорії маркетингу, державного управління, соціальних послуг та чинного законодавства про державне управління. Підсумовуючи теоретичні основи сучасного стану питання, зазначимо, що маркетинг у сфері надання соціальних послуг в державному управлінні є таким же важливим і необхідним, як і маркетинг у традиційних сферах. МЕТОДИ: Для досягнення поставленої мети були використані такі методи: вторинне опитування, контент-аналіз документів та первинне – кількісне опитування у формі анкети. Опитування проводилось серед учасників проекту «Підтримка індивідуального консультування». РЕЗУЛЬТАТИ: Результати дослідження свідчать про необхідність використання маркетингу у сфері надання соціальних послуг з акцентом на якості та комунікації в комплексному обслуговуванні громадян. НАСЛІДКИ ДЛЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: респонденти в опитуванні просять більше інформації, більш однорідні групи в рамках проекту, принаймні відповідно до рівня освіти або вікових груп, щоб краще з ними працювати. Консультаційні послуги не замінюють перепідготовку, а розвивають інші навички, пов’язані з працевлаштуванням на ринку праці. Необхідно вдосконалювати комунікативні навички як працівників соціального консультування, так і самих користувачів послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16863
Інші ідентифікатори: УДК 339.13
JEL Classification: M310, M380
Розташовується у зібраннях:№ 5-6 (306-307)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
79-90.pdf760,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.