Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16882
Назва: Психологічні особливості впливу особистісних факторів на спрямованість особистості майбутніх психологів
Інші назви: Psychological features of the influence of personal factors on the orientation of future psychologists
Автори: Кернас, А.В.
Панченко, В.О.
Kernas, A.
Panchenko, V.
Бібліографічний опис: Кернас А. В. Психологічні особливості впливу особистісних факторів на спрямованість особистості майбутніх психологів / А. В. Кернас, В. О. Панченко // Наукові перспективи. – № 5 (35). – 2023. – С. 788-799.
Дата публікації: 2023
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1669-6375
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2023-5(35)-788-799
Ключові слова: вплив особистісних факторів
майбутні психологи
професійна спрямованість особистості
influence of personal factors
future psychologists
professional orientation of the individual
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена розгляду психологічних особливостей впливу особистостніх факторів на спрямованість особистості майбутніх психологів. У роботі проведено аналіз наукової та науково-методичної літератури, що прямо чи опосередковано має відношення до вище зазначеної проблеми. Розглянута феноменологічна суть проблеми формування професійної спрямованості особистості студентів перших курсів факультету психології Одеського національного морського університету . Описуються етапи проведеного дослідження. Проводиться аналіз отриманих результатів. Нині проблема професійної самоідентифікації особистості студентів соціометричних професій гуманітарних факультетів Вищих навчальних закладів потрапляє у сферу наукових інтересів різних міжгалузевих напрямів сучасної української науки: педагогіки вищих навчальних закладів; психології педагогіки; вікової психології; психології особистості; психології мотивації; психології розвитку та інших. В умовах соціально-економічних змін, що відбуваються В умовах соціально-економічних змін, що відбуваються в сучасному суспільстві, особливого значення набувають проблеми професіоналізації особистості. Важливу роль у становленні фахівця відіграє професійну освіту. В цей час, насамперед серйозні зміни зазнала мета освіти, а, отже, і критерії його ефективності. Не якість знань тим більше не обсяг засвоєних знань і умінь, а розвиток особистості, реалізація унікальних людських можливостей, підготовка до складнощів життя стають провідною метою освіти. Формування особистості, наділеної високим рівнем творчого потенціалу та неабиякими здібностями до залучення даного творчого потенціалу у майбутній професійній діяльності в найближчому майбутньому. Особистості здатної до реалізації своїх можливостей, здорової, соціально-стійкою й одночасно мобільною, яка , здатна виробляти й змінювати власну стратегію в мінливих обставин і бути щасливою - така справжня мета і критерій успішності сучасної освіти, що відповідають його гуманно-особистісної спрямованості та сучасним соціальним орієнтирам.
This article is devoted to the consideration of the psychological features of the influence of personal factors on the orientation of the personality of future psychologists. The paper analyzes the scientific and scientific-methodological literature that is directly or indirectly related to the above-mentioned problem. The phenomenological essence of the problem of formation of the professional orientation of the personality of first-year students of the Faculty of Psychology of the Odessa National Maritime University is considered. The stages of the conducted research are described. An analysis of the obtained results is carried out. Currently, the problem of professional self-identification of the personality of students of sociometric professions of humanities faculties of higher educational institutions falls into the sphere of scientific interests of various interdisciplinary directions of modern Ukrainian science: pedagogy of higher educational institutions; psychology of pedagogy; age psychology; personality psychology; psychology of motivation; developmental psychology and others. In the conditions of socio-economic changes taking place In the conditions of socio-economic changes taking place in modern society, the problems of professionalization of the individual acquire special importance. Professional education plays an important role in becoming a specialist. At this time, first of all, the goal of education and, therefore, the criteria for its effectiveness underwent serious changes. Not the quality of knowledge, especially not the amount of acquired knowledge and skills, but the development of personality, the realization of unique human capabilities, and preparation for the complexities of life become the leading goal of education. Formation of a personality endowed with a high level of creative potential and extraordinary abilities to attract this creative potential in future professional activities in the near future. A personality capable of realizing its potential, healthy, socially stable and at the same time mobile, adaptable, able to develop and change its own strategy in changing circumstances and be happy - this is the true goal and criterion for the success of modern education, which corresponds to its humane-personal orientation and modern social landmarks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16882
Інші ідентифікатори: УДК 159.92. 37
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні особливості впливу.pdf408,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.