Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, О.В.-
dc.contributor.authorSoroka, A.-
dc.date.accessioned2023-11-19T14:00:04Z-
dc.date.available2023-11-19T14:00:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСорока О. В. Інтеграція засобів нейромаркетингу в HR-менеджмент / О. В. Сорока // Сучасні наукові погляди на механізми розвитку міжнародних відносин та ринкової економіки: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Ужгород, 20-21 жовтня 2023 р.) / за заг. ред.: М. М. Палінчак, В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 131-134.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16939-
dc.description.abstractВ матеріалі розглядається актуальність та особливості інтеграции нейромаркетингу в систему HR-менеджменту. Розкрито переваги та недоліки нейромаркетингу. Представлені методики нейромаркетингу, які з точки зору автора, доцільно рекомендувати до запровадження в організацію як спосіб підвищення ефективності окремих блоків та системи управління персоналом в цілому.en_US
dc.description.abstractThe material discusses the relevance and features of the integration of neuromarketing into the HR management system. The advantages and disadvantages of neuromarketing are revealed. Neuromarketing techniques are presented, which, from the author’s point of view, are advisable to recommend for implementation in an organization as a way to increase the efficiency of individual blocks and the personnel management system as a whole.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectHR-менеджментen_US
dc.subjectнейромаркетингen_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.subjectпочуттяen_US
dc.subjectметоди нейромаркетингуen_US
dc.subjectHR managementen_US
dc.subjectneuromarketingen_US
dc.subjectemotionsen_US
dc.subjectfeelingsen_US
dc.subjectneuromarketing methodsen_US
dc.titleІнтеграція засобів нейромаркетингу в HR-менеджментen_US
dc.title.alternativeIntegration of neuromarketing tools into HR managementen_US
dc.typeConference Abstracten_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.36059/978-966-397-325-8-36-
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інгерація засобів нейромаркетингу в HR-менеджмент.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.