Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16939
Title: Інтеграція засобів нейромаркетингу в HR-менеджмент
Other Titles: Integration of neuromarketing tools into HR management
Authors: Сорока, О.В.
Soroka, A.
Citation: Сорока О. В. Інтеграція засобів нейромаркетингу в HR-менеджмент / О. В. Сорока // Сучасні наукові погляди на механізми розвитку міжнародних відносин та ринкової економіки: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Ужгород, 20-21 жовтня 2023 р.) / за заг. ред.: М. М. Палінчак, В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 131-134.
Issue Date: 2023
DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-325-8-36
Keywords: HR-менеджмент
нейромаркетинг
емоції
почуття
методи нейромаркетингу
HR management
neuromarketing
emotions
feelings
neuromarketing methods
Abstract: В матеріалі розглядається актуальність та особливості інтеграции нейромаркетингу в систему HR-менеджменту. Розкрито переваги та недоліки нейромаркетингу. Представлені методики нейромаркетингу, які з точки зору автора, доцільно рекомендувати до запровадження в організацію як спосіб підвищення ефективності окремих блоків та системи управління персоналом в цілому.
The material discusses the relevance and features of the integration of neuromarketing into the HR management system. The advantages and disadvantages of neuromarketing are revealed. Neuromarketing techniques are presented, which, from the author’s point of view, are advisable to recommend for implementation in an organization as a way to increase the efficiency of individual blocks and the personnel management system as a whole.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16939
Appears in Collections:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.