Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЄупова, І.М.-
dc.contributor.authorYegupov, Y.-
dc.contributor.authorYegupova, I.-
dc.date.accessioned2023-11-20T21:51:52Z-
dc.date.available2023-11-20T21:51:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЄгупов Ю. А. Вдосконалення інструментарію управління конкурентоспроможністю продукції на молокопереробних підприємствах / Ю. А. Єгупов, І. М. Єупова // Стратегічні напрямки підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств : монографія / за заг. ред. Р.В. Грінченко. – Одеса: Бондаренко М. О., 2022. – С. 348-374.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16947-
dc.description.abstractПредставлено основні складові системи управління конкурентоспроможністю продукції підприємств молокопереробної галузі та структуризацію управління якістю в розрізі основних характеристик молочної продукції. Наведено системи управління маркетинговою підтримкою продукції та системи управління витратами підприємствам. Відображено основні етапи процесу планування підвищення конкурентоспроможності продукції. Проведено експертні оцінки якісних і цінових характеристик та зважені оцінки конкурентоспроможності. Сформовано оптимальну програму заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розроблена загальна схема преміювання за підвищення конкурентоспроможності продукції.en_US
dc.description.abstractThe main components of the competitiveness system managing of the products of dairy enterprises and the structuring of quality management in terms of the main characteristics of dairy products are presented. Management systems for marketing support of products and cost management systems for enterprises are presented. The main stages of the planning process of increasing the competitiveness of products are reflected. Expert assessments of quality and price characteristics and weighted assessments of competitiveness were conducted. An optimal program of measures to increase the competitiveness of the enterprise has been formed. A general award scheme for increasing the competitiveness of products has been developed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectуправління конкурентоспроможністюen_US
dc.subjectуправління якістюen_US
dc.subjectуправління витратамиen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectcompetitiveness managementen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjectcost managementen_US
dc.subjectplanningen_US
dc.titleВдосконалення інструментарію управління конкурентоспроможністю продукції на молокопереробних підприємствахen_US
dc.title.alternativeImprovement of product competitiveness management tools at dairy processing enterprisesen_US
dc.typeBook chapteren_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вдосконалення інструментарію.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.