Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17026
Назва: Розробка бізнес-моделі реструктуризації підприємств виноробної промисловості
Інші назви: Development of a business model for the restructuring of enterprises in the wine industry
Автори: Тимченко, К.С.
Tymchenko, K.
Бібліографічний опис: Тимченко К. С. Розробка бізнес-моделі реструктуризації підприємств виноробної промисловості / К. С.Тимченко // Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Полтава, 28 жовтня 2021 року). – Полтава, 2021. – С. 128-129.
Дата публікації: 2021
Ключові слова: реструктуризація
виноградарсько-виноробна галузь
restructuring
viticulture and wine industry
Короткий огляд (реферат): Розглянуто виноградарство та виноробство як важлива складова сільського господарства, визначаючи їхню значущість для стійкого економічного зростання. Досліджено необхідність підвищення продуктивності виробництва винограду та виноробництва в умовах економічних викликів XX-XXI століть. Роботи провідних науковців, таких як Аджиєв А.С., Велібекова Л.А. та інших, зосереджено на пошуку стратегій розвитку цих галузей для максимізації їхнього економічного потенціалу та підвищення конкурентоспроможності на ринках. Аналіз попиту на виноград та виноробну продукцію виступає ключовим аспектом дослідження, особливо його внутрішніх та зовнішніх перспектив у сприянні розвитку даного сектору.
Viticulture and winemaking are considered as an important component of agriculture, determining their significance for sustainable economic growth. The need to increase the productivity of grape production and winemaking in the conditions of the economic challenges of the 20th and 21st centuries has been studied. The works of leading scientists, such as A.S. Adzhiev, L.A. Velibekova. and others, focused on finding strategies for the development of these industries to maximize their economic potential and increase competitiveness in the markets. The analysis of the demand for grapes and wine products is a key aspect of the study, especially its internal and external perspectives in promoting the development of this sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17026
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка бізнес-моделі.pdf422,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.