Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17032| Назва: | Особливості юнацького віку, які впливають на розвиток особистісної рефлексії |
| Інші назви: | Peculiarities of youth, as influence on the development of special reflexes |
| Автори: | Сіленко, А.О. Чусова, О.М. Silenko, А. Chusova, О. |
| Бібліографічний опис: | Сіленко А. О. Особливості юнацького віку, які впливають на розвиток особистісної рефлексії / А. О. Сіленко, О. М. Чусова // Габітус. – 2023. – Вип. 54. – С. 92-97. |
| Дата публікації: | 2023 |
| Ідентифікатор DOI: | https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2023.54.17 |
| Ключові слова: | особистісна рефлексія юнацький вік самосвідомість самовизначення нові соціальні ролі розвиток мислення special reflection youthful age self-awareness self-esteem new social roles development of mentality |
| Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу наявних концепцій, що розкривають сутність процесу
формування особистісної рефлексії в юнацькому віці, виділено такі його особливості: подолання кризи юності: особистість зазнає як фізіологічних, і психологічних змін, які виявляються в поведінкових реакціях і судженнях; перехід від юності до молодості; вияв прагнення до самоствердження як особистості; розвиток самосвідомості; інтерес до особистісного самовизначення; пошук себе в професійній сфері (оволодіння навичками, уміннями, набуття професійних знань); засвоєння нових соціальних ролей; зміна самосвідомості в напрямі підвищення значимості власних цінностей; посилення свідомих мотивів у поведінці; розвиток теоретичного мислення. Виявлені такі особливості особистісної рефлексії в юнацькому віці: молода людина формує власну позицію в міжособистісних взаєминах, визначає професію, створює сім’ю. Стабілізація загального фізичного та психічного станів юнака виявляється в зниженні кількості міжособистісних конфліктів, градусів їх гостроти. Аргументовано, що для юнацького віку характерна велика диференційованість емоційних реакцій, підвищення рівня самоконтролю й саморегуляції. The article, based on the analysis of obvious concepts that reveal the essence of the process of formation of special reflection in a young person, allows us to see the following peculiarities: the end of the crisis of adolescence: specialness recognizes as physical and psychological changes that appear in behavioral reactions and judgments; transition from youth to young adulthood; having manifested itself to the point of self-assertion as specialness; development of self-awareness; interest to the point of special self-esteem; ask yourself about the professional sphere (increasing skills, knowledge, gaining professional knowledge); acquiring new social roles; a change in self-awareness that directly increases the importance of power values; strengthening the behavioral motives; development of theoretical thought.The following peculiarities of special reflexion were revealed in a young person: a young person forms a position of power in their mutual joints, is identified by a profession, creates a family. Stabilization of the youth's physical and mental states is revealed by a reduced number of interpersonal conflicts and the degrees of their severity. It is argued that the youthful age is characterized by a great differentiation of emotional reactions, an increased level of self-control and self-regulation. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17032 |
| Інші ідентифікатори: | УДК 159.9:043.86 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Особливості юнацького віку.pdf | 519,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.