Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17043
Назва: EXPIRIENZA – сервіс monobank для управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу
Інші назви: EXPIRIENZA is a monobank service for managing hotel and restaurant businesses
Автори: Корак, О.С.
Гострик, О.М.
Korak, O.
Hostryk, A.
Бібліографічний опис: Корак О. С. EXPIRIENZA – сервіс monobank для управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу / О. С. Корак, О. М. Гострик // Актуальні виклики інноваційного розвитку економіки людських ресурсів у глобальному вимір: матеріали доповідей І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Одеса, 26-27 жовтня 2023.р.): присвячується 55-річчю кафедри Управління персоналом та економіки праці / уклад. О.М. Петровська; за заг.ред.: А.І. Ковальова, О.С. Літвинова, І.В. Познанської. – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 20-21.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: цифровізація
готельно-ресторанний бізнес
digitization
hospitality business
Короткий огляд (реферат): Цифровізація в сучасному світі відіграє надважливу роль в сфері розвитку будь-якого бізнесу, так як вона дозволяє автоматизувати та оптимізувати багато рутинних завдань, що спрощує внутрішні операції компанії і допомагає зменшити витрати. Клієнти очікують зручності та якості обслуговування, які можуть бути забезпечені завдяки цифровим інноваціям. Особливо це важливо в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу, де відгуки клієнтів становлять сталий розвиток бренду і впливає на імідж компаній.
Digitization in the modern world plays an extremely important role in the field of development any business, as it allows you to automate and optimize a lot routine tasks, which simplifies the company's internal operations and helps reduce costs. Customers expect convenience and quality of service that can be provided through digital innovation. This is especially important in activities of hotel and restaurant business enterprises, where customer reviews constitute the sustainable development of the brand and affect the image of companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17043
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20-21.pdf300,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.