Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17090
Назва: Методичні основи фінансового планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Інші назви: Methodical basis of financial planning of the enterprise's external economic activities
Автори: Лапіна, І.С.
Кравченко, О.М.
Кула, М.В.
Lapina, I.
Kravchenko, O.
Kula, M.
Бібліографічний опис: Лапіна І. С. Методичні основи фінансового планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства / І. С. Лапіна, О. М. Кравченко, М. В. Кула // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 7-8 (308-309). – С. 86-97.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: 0000-0002-1946-1873
0000-0002-3389-3218
0000-0002-1060-3687
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2023-7-8-308-309-86-97
Ключові слова: фінансове планування
зовнішньоекономічна діяльність
фінансове планування зовнішньоекономічної діяльності
стратегічне планування
поточне планування
оперативне планування
financial planning
foreign economic activity
financial planning of foreign economic activity
strategic planning
current planning
operative planning
Короткий огляд (реферат): Основною метою статті є систематизація та структурування основоположних принципів фінансового планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства, яке є важливою складовою загального процесу управління фінансами підприємства. У статті досліджено принципи фінансового планування у рамках стратегічного планування, наочно представлена модель фінансового планування зовнішньоекономічної діяльності. У статті також проаналізовані різні рівні фінансового планування, а саме стратегічне, поточне та тактичне планування. Класифіковано та проаналізовано внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на процес фінансового планування. Крім того, у статті розглядаються етапи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності та окреслюються етапи процесу фінансового планування в цьому контексті. На закінчення підкреслюється важливість включення фінансового планування зовнішньоекономічної діяльності як важливого аспекту процесу фінансового менеджменту для підприємств, які прагнуть присутності на міжнародному ринку.
The article is devoted to systematization of methodical bases of financial planning of foreign economic activity of the enterprise as a component of management process. The principles of foreign economic activity planning in the context of strategic planning were considered, among which were: purposefulness, alternativeness, globality, consistency, continuity, realism, quantitative and qualitative certainty, long-term, efficiency and social orientation. A schematic model of foreign economic activity planning is presented, which demonstrates the priority of determining planning goals. Such levels of planning of foreign economic activity of the enterprise as strategic, current, and tactical were analyzed. Systematized internal and external factors influencing the financial planning of foreign economic activity, which together affect to some extent the foreign economic potential of the company. The direction of planning of foreign economic activity depends on them. The stages of formation of the strategy of foreign economic activity are considered, among which: formation of the strategy of foreign economic activity; identification of the purpose and main goals of foreign economic activity of the enterprise; strategic analysis; modeling scenarios of probable development of events; introduction into practice of the company's activity of the most effective alternative; formation of a strategic plan of foreign economic activity; development of tactical plans; preparation for implementation; organization of implementation of the selected strategy; evaluation in practice of the chosen strategy and control over its implementation. The stages of the process of planning the foreign economic activity of the enterprise are considered separately, among which are: setting goals; collection and processing of necessary information; implementation of forecasts; development and substantiation of planning methods; formation of a model for planning foreign economic activity. It was concluded that the planning of foreign economic activity should be an integral part of the management process in the enterprise, hoping for its presence in the international market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17090
Інші ідентифікатори: УДК 338.2:339
JEL Classification: G300; G320; M210
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансового менеджменту та фондового ринку
№ 7-8 (308-309)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86-97.pdf769,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.