Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовганич, Н.В.-
dc.date.accessioned2024-02-06T09:49:49Z-
dc.date.available2024-02-06T09:49:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДовганич Н.В. Цифровий маркетинг банку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування " Управлiння дiяльнiстю банкiв на фiнансовому ринку" / Неля Василiвна Довганич; наук. кер. Наталья Вадимовна Тарасевич. - ОНЕУ, 2023. - 92 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24DovganychN.pdf-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – банки, які надають цифрові продукти та послуги клієнтам, що формують систему цифрового маркетингу. У роботі розглядаються сутність цифрового маркетингу банківської установи та його особливості; обґрунтовані концептуальні основи формування стратегії цифрового маркетингу банку; узагальнені сучасні методи, інструменти та технології цифрового маркетингу банку. Проаналізовано практичні аспекти розвитку цифрового банківського маркетингу, зроблено дослідження розвитку цифрового маркетингу конкретного банку; охарактеризовано вплив цифрового банкінгу на результати його діяльності. Запропоновано напрямки вдосконалення системи цифрового маркетингу банків: зроблено моделювання впливу факторів електронної системи платежів на результати діяльності банківських установ; обґрунтовано формування екосистем банків в умовах цифровізації банківського простору.en_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study is banks that provide digital products and services to customers forming a digital marketing system. The work deals with the theoretical aspects of digital banking marketing and its features; substantiated conceptual foundations of the formation of the bank's digital marketing strategy; generalized modern methods, tools and technologies of the bank's digital marketing. Author analysis the practical aspects of the development of digital banking marketing. A study of the development of digital marketing of a specific bank was made; the impact of digital banking on the results of its activity is characterized. Directions for improving the digital marketing system of banks are proposed: modeling of the influence of the factors of the electronic payment system on the performance of banking institutions is done; the formation of bank ecosystems in the conditions of digitalization of the banking space is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectцифровий банкінгen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectцифрова трансформація банківen_US
dc.subjectцифровий банкen_US
dc.subjectbanking marketingen_US
dc.subjectdigital bankingen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectdigital transformation of banksen_US
dc.subjectdigital bank.en_US
dc.titleЦифровий маркетинг банкуen_US
dc.title.alternativeDigital marketing of the banken_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ_Довганич Н..pdf338,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
24DovganychN 1.pdf757,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.