Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17111
Title: Цифровий маркетинг банку
Other Titles: Digital marketing of the bank
Authors: Довганич, Н.В.
Citation: Довганич Н.В. Цифровий маркетинг банку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування " Управлiння дiяльнiстю банкiв на фiнансовому ринку" / Неля Василiвна Довганич; наук. кер. Наталья Вадимовна Тарасевич. - ОНЕУ, 2023. - 92 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: банківський маркетинг
цифровий банкінг
інновації
цифрова трансформація банків
цифровий банк
banking marketing
digital banking
innovation
digital transformation of banks
digital bank.
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – банки, які надають цифрові продукти та послуги клієнтам, що формують систему цифрового маркетингу. У роботі розглядаються сутність цифрового маркетингу банківської установи та його особливості; обґрунтовані концептуальні основи формування стратегії цифрового маркетингу банку; узагальнені сучасні методи, інструменти та технології цифрового маркетингу банку. Проаналізовано практичні аспекти розвитку цифрового банківського маркетингу, зроблено дослідження розвитку цифрового маркетингу конкретного банку; охарактеризовано вплив цифрового банкінгу на результати його діяльності. Запропоновано напрямки вдосконалення системи цифрового маркетингу банків: зроблено моделювання впливу факторів електронної системи платежів на результати діяльності банківських установ; обґрунтовано формування екосистем банків в умовах цифровізації банківського простору.
Thesis consists of three chapters. Object of study is banks that provide digital products and services to customers forming a digital marketing system. The work deals with the theoretical aspects of digital banking marketing and its features; substantiated conceptual foundations of the formation of the bank's digital marketing strategy; generalized modern methods, tools and technologies of the bank's digital marketing. Author analysis the practical aspects of the development of digital banking marketing. A study of the development of digital marketing of a specific bank was made; the impact of digital banking on the results of its activity is characterized. Directions for improving the digital marketing system of banks are proposed: modeling of the influence of the factors of the electronic payment system on the performance of banking institutions is done; the formation of bank ecosystems in the conditions of digitalization of the banking space is substantiated.
URI: http://local.lib/diploma/24DovganychN.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕФЕРАТ_Довганич Н..pdf338,88 kBAdobe PDFView/Open
24DovganychN 1.pdf757,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.