Цифровий маркетинг банку

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний економічний університет

Abstract

Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – банки, які надають цифрові продукти та послуги клієнтам, що формують систему цифрового маркетингу. У роботі розглядаються сутність цифрового маркетингу банківської установи та його особливості; обґрунтовані концептуальні основи формування стратегії цифрового маркетингу банку; узагальнені сучасні методи, інструменти та технології цифрового маркетингу банку. Проаналізовано практичні аспекти розвитку цифрового банківського маркетингу, зроблено дослідження розвитку цифрового маркетингу конкретного банку; охарактеризовано вплив цифрового банкінгу на результати його діяльності. Запропоновано напрямки вдосконалення системи цифрового маркетингу банків: зроблено моделювання впливу факторів електронної системи платежів на результати діяльності банківських установ; обґрунтовано формування екосистем банків в умовах цифровізації банківського простору.
Thesis consists of three chapters. Object of study is banks that provide digital products and services to customers forming a digital marketing system. The work deals with the theoretical aspects of digital banking marketing and its features; substantiated conceptual foundations of the formation of the bank's digital marketing strategy; generalized modern methods, tools and technologies of the bank's digital marketing. Author analysis the practical aspects of the development of digital banking marketing. A study of the development of digital marketing of a specific bank was made; the impact of digital banking on the results of its activity is characterized. Directions for improving the digital marketing system of banks are proposed: modeling of the influence of the factors of the electronic payment system on the performance of banking institutions is done; the formation of bank ecosystems in the conditions of digitalization of the banking space is substantiated.

Description

Citation

Довганич Н.В. Цифровий маркетинг банку: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування " Управлiння дiяльнiстю банкiв на фiнансовому ринку" / Неля Василiвна Довганич; наук. кер. Наталья Вадимовна Тарасевич. - ОНЕУ, 2023. - 92 c.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By