Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17113
Title: | Управління маркетинговою діяльністю приладобудівного підприємства |
Other Titles: | Management of marketing activities of the instrument-making enterprise |
Authors: | Бурназаки, Х.А. |
Citation: | Бурназаки Х.А. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю приладобудiвного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Христина Анатолiївна Бурназаки ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева. - ОНЕУ, 2024. - 55 c. |
Issue Date: | 2024 |
Keywords: | управління маркетингова діяльність підприємство management marketing activities enterprise |
Abstract: | У роботі розглянуто економічну сутність поняття "управління маркетинговою
діяльністю підприємства"; наведено класифікацію, основні види та напрямки формування
маркетингової політики підприємства; досліджено механізм управління маркетинговою
діяльністю на підприємстві;
Для удосконалення маркетингової діяльності на ТОВ «Телекарт-Прилад»
пропонується впровадження CRM системи, а саме системи Creatio. Передбачається
проведення тренінгу для персоналу з метою пояснення всіх аспектів використання та
особливостей функціонування програми. Для збільшення кількості зацікавлених осіб,
пропонується провести роботи з оновлення сайту підприємства. Щоб збільшити кількість
звернень, пропонується розробити та впровадити систему заходів із просування оновленого
сайту. The article considers the economic essence of the concept of "management of marketing activities of enterprise"; classification, main types and directions of formation of the marketing policy of enterprise are provided; the mechanism of management of marketing activities at enterprise is studied; To improve marketing activities at Telekart-Prylad LLC, it is proposed to introduce a CRM system, namely the Creatio system. It is planned to conduct a training for staff to explain all aspects of the use and features of the program. To increase the number of interested parties, it is proposed to update the company's website. To increase the number of requests, it is proposed to develop and implement a system of measures to promote the updated website |
URI: | http://local.lib/diploma/24Burnazaki.pdf |
Appears in Collections: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бурназаки_Реферат.pdf | 236,6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Burnazaki.pdf | 2,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.