Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосков, О.В.-
dc.date.accessioned2024-02-13T08:20:29Z-
dc.date.available2024-02-13T08:20:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНосковО.В. Удосконалення маркетингової товарної полiтики пiдприємства поштового зв'язку (на прикладi АТ "Укрпошта") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Вiкторович Носков; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ, 2024. - 118 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24NoskovOV.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової товарної політики на прикладі підприємства поштового зв’язку АТ «Укрпошта». Досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової товарної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової товарної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингової політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової товарної політики. Проаналізовано діяльність АТ «Укрпошта». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової політики АТ «Укрпошта», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозиційen_US
dc.description.abstractThe work examines the modern trends in improving the marketing commodity policy on the example of the postal service enterprise JSC Ukrposhta. The theoretical aspects of the formation of marketing commodity policy were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing commodity policy were also considered. The stages of formation of the marketing policy are characterized and the main functions and components of the marketing commodity policy are described. The activities of JSC "Ukrposhta" and the competitive environment of the organization are analyzed, its competitive advantages are evaluated, and a competitiveness polygon is presented. Recommendations for improving the marketing policy of JSC "Ukrposhta" have been developed, the costs of improving the marketing product policy and the economic efficiency of the proposals have been calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова товарна політикаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectатрибутиen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectпоштовий зв’язокen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing product policyen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectattributesen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectpostal serviceen_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної політики підприємства поштового зв’язку (на прикладі АТ «Укрпошта»)en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing commodity policy of the postal service enterprise (on the example of JSC Ukrposhta)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Носков О.В. реферат.pdf192,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Noskov O. V..pdf432,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.