Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17206
Title: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства поштового зв’язку (на прикладі АТ «Укрпошта»)
Other Titles: Improving the marketing commodity policy of the postal service enterprise (on the example of JSC Ukrposhta)
Authors: Носков, О.В.
Citation: НосковО.В. Удосконалення маркетингової товарної полiтики пiдприємства поштового зв'язку (на прикладi АТ "Укрпошта") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександр Вiкторович Носков; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ, 2024. - 118 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова товарна політика
бренд
атрибути
конкуренція
маркетингове середовище
поштовий зв’язок
асортимент
marketing
marketing product policy
brand
attributes
competition
marketing environment
postal service
assortment
Abstract: У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової товарної політики на прикладі підприємства поштового зв’язку АТ «Укрпошта». Досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової товарної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової товарної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингової політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової товарної політики. Проаналізовано діяльність АТ «Укрпошта». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової політики АТ «Укрпошта», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозицій
The work examines the modern trends in improving the marketing commodity policy on the example of the postal service enterprise JSC Ukrposhta. The theoretical aspects of the formation of marketing commodity policy were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing commodity policy were also considered. The stages of formation of the marketing policy are characterized and the main functions and components of the marketing commodity policy are described. The activities of JSC "Ukrposhta" and the competitive environment of the organization are analyzed, its competitive advantages are evaluated, and a competitiveness polygon is presented. Recommendations for improving the marketing policy of JSC "Ukrposhta" have been developed, the costs of improving the marketing product policy and the economic efficiency of the proposals have been calculated.
URI: http://local.lib/diploma/24NoskovOV.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Носков О.В. реферат.pdf192,75 kBAdobe PDFView/Open
Noskov O. V..pdf432,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.