Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17207
Назва: Маркетингова стратегія розвитку готельного підприємства ТОВ «Міжнародно-Діловий Центр» готель «HILTON KYIV»
Інші назви: Marketing strategy of hotel enterprise development LLC "International Business Center" hotel "HILTON KYIV"
Автори: Орлова, Ю.О.
Бібліографічний опис: Орлова Ю.О. Маркетингова стратегiя розвитку готельного пiдприємства ТОВ "Мiжнародно-дiловий центр" готель "Hilton Kyiv" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Олександрiвна Орлова ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2023. - 103 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова стратегія
готельне підприємство
маркетингові інструменти
розвиток
економічна криза
marketing strategy
hotel enterprise
marketing tools
development
economic crisis
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи полягає у глибокому дослідженні та розробці рекомендацій, спрямованих на вдосконалення функціонування маркетингового відділу та створення нових маркетингових інструментів для просування готельного продукту "Hilton Kyiv". Об'єкт дослідження – процес розробки маркетингових інструментів готелю. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі готельного підприємства «Hilton Kyiv». Практичне значення роботи полягає у тому, що отримані рекомендації можуть бути використані для покращення маркетингової діяльності готелю "Hilton Kyiv", забезпечуючи йому конкурентні переваги та ефективний розвиток в умовах економічної кризи.
The purpose of the qualification work is an in-depth study and development of recommendations aimed at improving the functioning of the marketing department and creating new marketing tools for the promotion of the Hilton Kyiv hotel product. The object of research is the process of developing hotel marketing tools. The subject of the research is the theoretical and practical aspects of improving marketing activity on the example of the hotel company "Hilton Kyiv". The practical significance of the work is that the received recommendations can be used to improve the marketing activities of the "Hilton Kyiv" hotel, providing it with competitive advantages and effective development in the conditions of the economic crisis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Orlova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orlova.pdf742,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Орлова Ю.О.реферат.pdf776,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.