Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17237
Title: Формування цифрової стратегії обслуговування клієнтів банку
Other Titles: Formation of a digital strategy for bank customer service
Authors: Крижановський, О.О.
Citation: Крижановський О.О. Формування цифрової стратегiї обслуговування клiєнтiв банку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування "за освiтньою програмою "Управлiння дiяльнiстю банкiв на фiнансовому ринку" / Олександр Олександрович Крижановський ; наук. кер. Лiлiя Вiкторiвна Жердецька . - ОНЕУ , 2024. - 85 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: цифровізація
банківська система
цифрова стратегія
цифровий маркетинг
дистанційне банківське обслуговування
цифрові банківські продуктів
digitalization
banking system
digital strategy
digital marketing
remote banking
digital banking products
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – обслуговування клієнтів банків в умовах розвитку цифрових технологій. У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування цифрової стратегії обсулговування клієнтів банку. Проведено аналіз цифрових банківських продуктів і послуг в банківській системі України. Розгянуто рівень цифровізації банківської діяльності. Проаналізовано формування цифрових стратегій обслуговування клієнтів банків України. Проведено дослідження з метою визначення взаємозв’язку між цифровізацією банка та його результатами діяльності. Визначені основні проблеми та перспективи розвитку цифровізації в банківському секторі України.
The master's qualification work consists of three sections. The object of the study is customer service of banks in the context of the development of digital technologies. The paper examines the theoretical aspects of forming a digital strategy for serving bank clients. An analysis of digital banking products and services in the banking system of Ukraine was carried out. The level of digitization of banking activity has accelerated. The formation of digital customer service strategies of Ukrainian banks is analyzed. A study was conducted to determine the relationship between the digitalization of the bank and its performance. The main problems and prospects for the development of digitalization in the banking sector of Ukraine
URI: http://local.lib/diploma/24Kryzhanovsky.pdf
Appears in Collections:Факультет фінансів та банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kryzhanovsky.pdf350,92 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf203,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.