Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17272
Назва: Використання YouTube Short світовими ІТ компаніями для досягнення маркетингових цілей
Інші назви: Utilization of YouTube Shorts by global IT companies to achieve marketing goals
Автори: Бочко, О.Ю.
Когут, В.А.
Bochko, O.
Kohut, V.
Бібліографічний опис: Бочко О. Ю. Використання YouTube Short світовими ІТ компаніями для досягнення маркетингових цілей / О. Ю. Бочко, В. А. Когут // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 10 (311). – С. 60-66.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID ID: 0000-0003-3422-4654
ORCID ID: 0000-0001-9754-5856
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2023-10-311-60-66
Ключові слова: соціальні мережі
YouTube
YouTube Shorts
маркетингова стратегія
IT
social networks
YouTube
YouTube Shorts
marketing strategy
IT
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено вплив YouTube Short, як одної із маркетингових платформ, на розробку та практичне впровадження стратегії IT компаній у сучасному світі. Авторами проаналізовано динаміку зростання кількості активних користувачів та переглядів відео на YouTube Shorts. Авторами надається інформація про YouTube Shorts, короткий відеоконтент, що вказує на зростання кількості активних користувачів за місяць переглядів – на 33% за 2023 рік, порівнюючи з 2022 роком. Обґрунтовано різні способи використання YouTube Shorts IT компаніями. Результати аналізу свідчать про важливість використання YouTube Shorts для IT компаній як інструменту для досягнення різних цілей, включаючи маркетингові, брендування та залучення фахівців. Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження: індуктивний, дедуктивний – для збору і обробки інформації та обґрунтування загальної динаміки приросту користувачів YouTube, графічний – для наочного відображення цієї динаміки. Для теоретичних узагальнень і формування висновків використано абстрактно-логічний метод.
The aim of this article is to investigate how IT companies utilize short video formats on social media in their marketing communication and content strategies. The article analyzes the dynamics of the growth in the number of active users and video views on YouTube Shorts. Specifically, it provides information about YouTube Shorts, a short video content format, which gained popularity with a 33% increase in 2023. The article highlights various ways IT companies use YouTube Shorts. The results of the analysis underscore the importance of utilizing YouTube Shorts for IT companies as a tool to achieve various objectives, including marketing, branding, and talent acquisition. To achieve the stated goal, the growth dynamics of YouTube Shorts from 2020 to 2023 were analyzed. In 2023, the number of active users on YouTube Shorts stands at 2 billion, which is a 33% increase compared to 2022. The number of views on YouTube Shorts is also on the rise, reaching 70 billion per day in 2023, a 40% increase from 2022. The study also examined the content of the top 5 IT giants in the world on YouTube, specifically the 10 most popular YouTube Shorts on their channels. On average, the short videos from these analyzed companies receive 1.8 million views, 8,300 likes, and 21 comments. This means that for every thousand subscribers, there are 47.47 views, 0.22 likes, and 0.001 comments. The average performance metrics of IT companies using YouTube Shorts indicate that this video content format is quite popular and capable of attracting an audience. Videos from companies with more subscribers do not necessarily have more likes and comments. Companies with a more engaged audience tend to have a higher number of likes and comments. The results of the analysis emphasize the significance of using YouTube Shorts for IT companies as a tool to achieve various objectives, including marketing, branding, and talent acquisition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17272
Інші ідентифікатори: УДК 339.1
JEL Classification: M310
Розташовується у зібраннях:№10 (311)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60-66.pdf587,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.