Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17325
Назва: Розробка маркетингових рішень для медичних проєктів на прикладі ТОВ «Смартлаб»
Інші назви: "Development of marketing solutions for medical projects on the example of Smartlab LLC"
Автори: Аліфанов, А.Д.
Бібліографічний опис: Аліфанов А.Д. Розробка маркетингових рiшень для медичних проєктiв (на прикладi ТОВ "Смартлаб") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Андрiй Дмитрович Алiфанов; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ , 2023. - 94 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингові стратегії
медичні проєкти
конкуренція
маркетингове середовище
асортимент
marketing
marketing strategies
medical projects
competition
marketing environment
assortment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається розробка маркетингових рішень для медичних проєктів на прикладі ТОВ «Смартлаб. У роботі визначаються поняття та важливість маркетингової стратегії у сучасних підприємствах, а також огляд основних видів маркетингових рішень для медичних проєктів. Надається загальна характеристика діяльності медичної лабораторії ТОВ «Смартлаб» та детальне вивчення елементів її маркетингової діяльності, а також цінової політики. У роботі визначаються актуальні комунікаційні канали підприємства. Аналізується конкурентне середовище медичної лабораторії. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової діяльності організації ТОВ «Смартлаб».
The work examines the development of marketing solutions for medical projects on the example of Smartlab LLC. The work defines the concept and importance of marketing strategy in modern enterprises, as well as an overview of the main types of marketing solutions for medical projects. A general description of the activity of the medical laboratory of Smartlab LLC and a detailed study of the elements of its marketing activity, as well as the price policy, are provided. The work defines the relevant communication channels of the enterprise. The competitive environment of the medical laboratory is analyzed. Recommendations for improving the marketing activities of the Smartlab LLC organization have been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Alifanov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alifanov.pdf231,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Аліфанов А.Д..pdf474,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.