Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17325
Title: Розробка маркетингових рішень для медичних проєктів на прикладі ТОВ «Смартлаб»
Other Titles: "Development of marketing solutions for medical projects on the example of Smartlab LLC"
Authors: Аліфанов, А.Д.
Citation: Аліфанов А.Д. Розробка маркетингових рiшень для медичних проєктiв (на прикладi ТОВ "Смартлаб") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Андрiй Дмитрович Алiфанов; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ , 2023. - 94 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингові стратегії
медичні проєкти
конкуренція
маркетингове середовище
асортимент
marketing
marketing strategies
medical projects
competition
marketing environment
assortment
Abstract: У роботі розглядається розробка маркетингових рішень для медичних проєктів на прикладі ТОВ «Смартлаб. У роботі визначаються поняття та важливість маркетингової стратегії у сучасних підприємствах, а також огляд основних видів маркетингових рішень для медичних проєктів. Надається загальна характеристика діяльності медичної лабораторії ТОВ «Смартлаб» та детальне вивчення елементів її маркетингової діяльності, а також цінової політики. У роботі визначаються актуальні комунікаційні канали підприємства. Аналізується конкурентне середовище медичної лабораторії. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингової діяльності організації ТОВ «Смартлаб».
The work examines the development of marketing solutions for medical projects on the example of Smartlab LLC. The work defines the concept and importance of marketing strategy in modern enterprises, as well as an overview of the main types of marketing solutions for medical projects. A general description of the activity of the medical laboratory of Smartlab LLC and a detailed study of the elements of its marketing activity, as well as the price policy, are provided. The work defines the relevant communication channels of the enterprise. The competitive environment of the medical laboratory is analyzed. Recommendations for improving the marketing activities of the Smartlab LLC organization have been developed.
URI: http://local.lib/diploma/24Alifanov.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alifanov.pdf231,85 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Аліфанов А.Д..pdf474,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.