Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17332
Title: Маркетинг промислового підприємства на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»
Other Titles: Marketing of an industrial enterprise on the example of Telekart-Prylad LLC"
Authors: Перепельчук, В.В.
Citation: Перепельчук В.В. Маркетинг промислового пiдприємства на прикладi ТОВ "Телекарт-Прилад" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / В'ячеслав Вiкторович Перепельчук ; Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 119 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
моделі маркетингу
маркетингові інструменти
маркетингові стратегії
маркетингове середовище
асортимент продукції
сегменти збуту продукції
Abstract: У роботі розглядаються актуальні напрями вдосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад» в умовах кризи. Досліджено сутність та особливості маркетингу промислових підприємств, розглянуто маркетингові інструменти та стратегії для промислових підприємств. Проаналізовано господарську діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад», досліджено динаміку фінансових показників діяльності підприємства та маркетингове середовище підприємства. Надана оцінка конкурентних переваг та слабких сторін підприємства, представлено багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», розраховано економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The paper examines the current directions for improving the marketing activity of an industrial enterprise using the example of "Telekart-Prylad" LLC in crisis conditions. The essence and peculiarities of marketing of industrial enterprises are studied, marketing tools and strategies for industrial enterprises are considered. The economic activity of "Telekart-Prylad" LLC was analyzed, the dynamics of the company's financial indicators and the company's marketing environment were studied. An assessment of the company's competitive advantages and weaknesses is provided, and the polygon of competitiveness is presented. Directions for improving the marketing activity of Telekart-Prylad LLC were developed, and the economic efficiency from the introduction of proposals was calculated.
URI: http://local.lib/diploma/24Perepelchuk.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perepelchuk.pdf319,35 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Перепельчук В.В..pdf447,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.