Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУколов, Г.Д.-
dc.date.accessioned2024-02-21T09:37:28Z-
dc.date.available2024-02-21T09:37:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУколов Г.Д. Комунiкативна полiтика в системi маркетингу ТОВ "Експертфан" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Георгiй Дмитрович Уколов; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 89 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24Ukolov.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової комунікативної політики на прикладі ТОВ «Експертфан». Досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової комунікативної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової комунікативної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування комунікативної політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової комунікативної політики. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Експертфан». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комунікативної політики організації ТОВ «Експертфан», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозиційen_US
dc.description.abstractThe paper examines modern trends in improving marketing communication policy using the example of Expertfan LLC. The theoretical aspects of the formation of marketing communication policy were studied, and the main factors affecting the formation of marketing communication policy were also considered. The paper describes the stages of communication policy formation and provides a description of the main functions and components of marketing communication policy. The business and marketing activities of "Expertfan" LLC were analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the communication policy of the "Expertfan" LLC organization were developed, costs for improving the marketing product policy and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectатрибутиen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectattributesen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.titleКомунікативна політика в системі маркетингу ТОВ «Експертфан»en_US
dc.title.alternativeCommunication policy in the marketing system of Expertfan LLC"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ukolov G.pdf323,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Уколов Г.Д..pdf189,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.