Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17333
Title: Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ «Експертфан»
Other Titles: Communication policy in the marketing system of Expertfan LLC"
Authors: Уколов, Г.Д.
Citation: Уколов Г.Д. Комунiкативна полiтика в системi маркетингу ТОВ "Експертфан" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Георгiй Дмитрович Уколов; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 89 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
комунікативна політика
бренд
атрибути
конкуренція
маркетингове середовище
асортимент
marketing
communication policy
brand
attributes
competition
marketing environment
assortment
Abstract: У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової комунікативної політики на прикладі ТОВ «Експертфан». Досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової комунікативної політики, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової комунікативної політики. В роботі охарактеризовано етапи формування комунікативної політики та надано характеристику основних функцій та складових маркетингової комунікативної політики. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Експертфан». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комунікативної політики організації ТОВ «Експертфан», розраховано витрати на вдосконалення маркетингової товарної політики та економічну ефективність від запровадження пропозицій
The paper examines modern trends in improving marketing communication policy using the example of Expertfan LLC. The theoretical aspects of the formation of marketing communication policy were studied, and the main factors affecting the formation of marketing communication policy were also considered. The paper describes the stages of communication policy formation and provides a description of the main functions and components of marketing communication policy. The business and marketing activities of "Expertfan" LLC were analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the communication policy of the "Expertfan" LLC organization were developed, costs for improving the marketing product policy and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
URI: http://local.lib/diploma/24Ukolov.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ukolov G.pdf323,38 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Уколов Г.Д..pdf189,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.