Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17343
Назва: Актуальні проблеми дистанційного навчання у економічному ЗВО та напрямки їх вирішення
Інші назви: Actual problems of distance learning in economic higher education institutions and ways to solve them
Автори: Перепельчук, Т.В.
Perepelchuk T.
Бібліографічний опис: Перепельчук Т.В. Актуальні проблеми дистанційного навчання у економічному ЗВО та напрямки їх вирішення / Т.В. Перепельчук // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали ІV Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 4-5 лютого 2021 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2021. – C. 113-115.
Дата публікації: 2021
Ключові слова: дистанційне навчання
ставлення студентів і викладачів до дистанційного навчання
соціологічне дослідження
переваги та недоліки дистанційного навчання
distance learning
attitude of students and teachers to distance learning
sociological research
advantages and disadvantages of distance learning
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми освітнього процесу, які виникли з переходом на дистанційну форму навчання, яка була запроваджена внаслідок пандемії COVID-19. Для виявлення ставлення студентів і викладачів до окремих аспектів дистанційного навчання проведено соціологічне дослідження. Серед проблем, з якими стикаються студенти і викладачі – технічні труднощі, недостатність особистісного спілкування з викладачем(студентом), складнощі з організацією режиму дня, що впливає на стан здоров’я, зменшення рівня мотивації до освітнього процесу. Для усунення проблем необхідно підвищувати кваліфікацію викладачів і студентів з питань застосування мобільних гаджетів та дотримуватись норм техніки безпеки при їх використанні, переглянути навантаження студентів і викладачів, розробляти нові форми проведення поточних і підсумкових занять.
The article discusses the problems of the educational process that arose with the transition to distance education, which was introduced as a result of the COVID-19 pandemic. A sociological study was conducted to reveal the attitude of students and teachers to certain aspects of distance learning. Among the problems faced by students and teachers are technical difficulties, lack of personal communication with the teacher (student), difficulties with organizing the daily routine, which affects the state of health, and a decrease in the level of motivation for the educational process. In order to eliminate the problems, it is necessary to increase the qualifications of teachers and students on the use of mobile gadgets and to observe safety regulations when using them, to review the workload of students and teachers, to develop new forms of conducting current and final classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17343
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из Науково-метод. конф.2021.pdf119,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.