Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17374
Title: Управління конкурентоспроможністю компанії (на прикладі ПАТ «Банк Південний»)
Other Titles: Management of the company's competitiveness (on the example of PJSC «Bank Pivdenny»)
Authors: Кравчук, Д.І.
Citation: Кравчук Д.І. Управлiння конкурентоспроможнiстю компанiї (на прикладi ПАТ "Банк Пiвденний") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою " Економiка та стратегiя розвитку пiдприємства" / Дарiя Iгорiвна Кравчук ; наук. кер. Вiкторiя Олександрiвна Лiтвiнова. - ОНЕУ, 2023. - 95 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкуренція
конкурентоспроможність
рівень конкурентоспроможності
конкурентні переваги
метод «еталону»
продуктовий портфель
імідж компанії
competition
competitiveness
level of competitiveness
competitive advantages
"benchmark" method
product portfolio
company image
Abstract: Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – теоретичні та практичні аспекти діяльності ПАТ «Банк Південний». У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності компанії та методи управління й оцінки її рівня конкурентоспроможності. Наведено способи покращення конкурентних переваг банківської установи на ринку. Проаналізовано результати діяльності ПАТ «Банк Південний» з його головними конкурентами. Виділено основні проблеми формування конкурентних переваг компанії. Запропоновано проекти технічних та маркетингових покращення рівня конкурентоспроможності ПАТ «Банк Південний» на ринку.
Thesis consists of three chapters. Object of study is theoretical and practical aspects of PJSC «Bank Pivdenny» activity. Tesis deals with theoretical aspects of competitiveness and methods of management and assessment of its level of competitiveness are considered in the work. Ways to improve the competitive advantages of a banking institution in the market are given. The results of PJSC "Bank Pivdenny" and its main competitors are analyzed. The main problems of the formation of competitive advantages of the company are highlighted. Projects of technical and marketing improvement of the level of competitiveness of Bank Pivdenny PJSC on the market are proposed
URI: http://local.lib/diploma/24Kravchuk.pdf
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchuk D.pdf286,73 kBAdobe PDFView/Open
Реферат_Кравчук.pdf201,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.