Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17401
Назва: Статистичний аналіз у бізнесі та ринковій інфраструктурі
Інші назви: Statistical analysis in business and market infrastructure
Автори: Запіченко, В.В.
Погорєлова, Т.В.
Zapichenko, V.
Pogorelova, T.
Бібліографічний опис: Запіченко, В. В. Статистичний аналіз у бізнесі та ринковій інфраструктурі / В. В. Запіченко, Т. В. Погорєлова // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень : зб. наук. студ. праць. – 2023. – Вип. 9. – Ч. 1. – С. 112 – 116.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: статистичний аналіз
бізнес-процеси
класифікація даних
оцінка ризиків
statistical analysis
business processes
data classification
risk assessment
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено роль статистичного аналізу у підвищенні ефективності бізнесу та оптимізації ринкових процесів. Розглянуто його основні методи та інструменти. Проаналізовано приклади використання статистичного аналізу для прогнозування попиту на товари та послуги, аналізу конкурентів, визначення результативності маркетингових кампаній та інших важливих аспектів бізнесу.
The article examines the role of statistical analysis in increasing business efficiency and optimizing market processes. Its main methods and tools are considered. Examples of the use of statistical analysis for forecasting the demand for goods and services, analyzing competitors, determining the effectiveness of marketing campaigns and other important aspects of business are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17401
Розташовується у зібраннях:2023. Випуск 9, Частина 1
Кафедра статистики та математичних методів в економіці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112-116.pdf385,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.