Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorКлименко, К.О.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.contributor.authorKlymenko, K.-
dc.date.accessioned2024-03-09T14:50:03Z-
dc.date.available2024-03-09T14:50:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОрлик О. В. Соціальні мережі як іміджевий інструмент підприємств індустрії гостинності та туризму / О. В. Орлик, К. О. Клименко // Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., (Луцьк, 15 груд. 2023 р.). – Луцьк : ЛНТУ, 2023. – Ч.1. – С. 330–332.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17423-
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти, що визначають значення соціальних мереж для підприємств індустрії гостинності та туризму. На основі статистичних даних визначено найпопулярніші соціальні мережі, якими користуються у своїй діяльності підприємства, зокрема індустрії гостинності й туризму. Окреслено як позитивні, так і негативні аспекти використання соціальних мереж в індустрії гостинності та туризму.en_US
dc.description.abstractThe main aspects that determine the importance of social networks for enterprises of the hospitality and tourism industry are considered. On the basis of statistical data, the most popular social networks that enterprises use in their activities, in particular the hospitality and tourism industries are determined. Both positive and negative aspects of the use of social networks in the hospitality and tourism industry are outlined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherЛНТУen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectіміджевий інструментen_US
dc.subjectіндустрія гостинності та туризмуen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectimage toolen_US
dc.subjecthospitality and tourism industryen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.titleСоціальні мережі як іміджевий інструмент підприємств індустрії гостинності та туризмуen_US
dc.title.alternativeSocial networks as an image tool of hospitality and tourism industry enterprisesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соцмережі як іміджевий інструмент.pdf7,92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.