Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17423
Title: Соціальні мережі як іміджевий інструмент підприємств індустрії гостинності та туризму
Other Titles: Social networks as an image tool of hospitality and tourism industry enterprises
Authors: Орлик, О.В.
Клименко, К.О.
Orlyk, O.
Klymenko, K.
Citation: Орлик О. В. Соціальні мережі як іміджевий інструмент підприємств індустрії гостинності та туризму / О. В. Орлик, К. О. Клименко // Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., (Луцьк, 15 груд. 2023 р.). – Луцьк : ЛНТУ, 2023. – Ч.1. – С. 330–332.
Issue Date: 2023
Publisher: ЛНТУ
Keywords: соціальні мережі
іміджевий інструмент
індустрія гостинності та туризму
підприємство
social media
image tool
hospitality and tourism industry
enterprise
Abstract: Розглянуто основні аспекти, що визначають значення соціальних мереж для підприємств індустрії гостинності та туризму. На основі статистичних даних визначено найпопулярніші соціальні мережі, якими користуються у своїй діяльності підприємства, зокрема індустрії гостинності й туризму. Окреслено як позитивні, так і негативні аспекти використання соціальних мереж в індустрії гостинності та туризму.
The main aspects that determine the importance of social networks for enterprises of the hospitality and tourism industry are considered. On the basis of statistical data, the most popular social networks that enterprises use in their activities, in particular the hospitality and tourism industries are determined. Both positive and negative aspects of the use of social networks in the hospitality and tourism industry are outlined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17423
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соцмережі як іміджевий інструмент.pdf7,92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.