Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, М.О.-
dc.contributor.authorBahorka, M.-
dc.date.accessioned2024-03-24T20:33:22Z-
dc.date.available2024-03-24T20:33:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierУДК: 339.138-
dc.identifierJEL classification: C100; М210; М310-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризових управлінських рішень / М. О. Багорка // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. – 2023. – № 1-2 (84-85). – С. 106-117.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17461-
dc.description.abstractУ статті представлено основні етапи комплексного аналізу, визначено методи та принципи оцінки маркетингової діяльності підприємства. Здійснено узагальнення основних типових маркетингових рішень залежно від періодів розвитку кризи. Встановлено, що оцінка маркетингової діяльності підприємства, у першу чергу, здійснюється за сукупністю таких критеріїв, як: обсяг товарообігу, розмір товарних запасів та витрати обігу. Проте, для більш точної оцінки застосовують такі показники, як широта асортименту товарів і коефіцієнт задоволення купівельного попиту. Проаналізовано управлінські проблеми у сфері маркетингової діяльності організації та зазначена роль інформаційної бази для прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Встановлено напрями проведення комплексного аналізу, а саме: дослідження кон’юнктури ринку, конкурентного середовища, поведінки споживачів, факторів макро- і мікросередовища. Запропоновано три способи оптимізації витрат на просування продуктів. Виділено комплекс факторів, які мають бути враховані при прийнятті антикризових маркетингових рішень: особливості корпоративної місії підприємства; результати стратегічного планування; особливості стратегії маркетингу підприємства; фактори зовнішнього середовища маркетингу підприємства; фактори внутрішнього середовища маркетингу підприємства. Окрему увагу приділено комплексній взаємодії інструментів маркетингу та менеджменту на підприємствах в умовах кризи, і, якщо метою управління організацією є прийняття ефективних рішень, то метою маркетингу, як філософії ведення бізнесу – формування рішень адекватних зовнішнім умовам, що особливо важливо під час негативного впливу кризових явищ. Здійснено обґрунтування необхідності використання Інтернет-ресурсу підприємством, що дозволить налагодити відносини з покупцями із значно меншими витратами.en_US
dc.description.abstractThe article presents the main stages of comprehensive analysis, determines the methods and principles of evaluating the marketing activity of enterprise. Generalization of the main typical marketing solutions was carried out depending on the periods of crisis development. It was established that the evaluation of enterprise’s marketing activity is primarily carried out according to a set of such criteria as: the volume of merchandise turnover, the size of inventories, and turnover expenses. However, for a more accurate assessment, such indicators as the breadth of the product range and the satisfaction ratio of purchasing demand are used. Management problems in the sphere of organization marketing activity are analyzed and the role of information base for making informed management decisions is determined. Directions of comprehensive analysis are established, namely: the study of market conjuncture, competitive environment, consumer behavior, macro- and micro environmental factors. Three ways to optimize product promotion costs are proposed. A complex of factors that must be taken into account when making anti-crisis marketing decisions are highlighted: peculiarities of enterprise’s corporate mission; results of strategic planning; features of enterprise’s marketing strategy; factors of enterprise’s external marketing environment; factors of enterprise’s internal marketing environment. Particular attention is paid to the complex interaction of marketing and management tools at enterprises in crisis conditions, and if a goal of managing an organization is to make effective decisions, then the goal of marketing as a business philosophy is the formation of solutions adequate to external conditions, which is especially important during the negative impact of crisis phenomena. The justification of the need to use the Internet resource by the enterprise, which will allow establishing relations with buyers with significantly lower costs, has been made.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкризаen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectантикризове управлінняen_US
dc.subjectбізнес-середовищеen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectмаркетингові рішенняen_US
dc.subjectcrisisen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectanti-crisis managementen_US
dc.subjectbusiness environmenten_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjectmarketing decisionsen_US
dc.titleКомплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризових управлінських рішеньen_US
dc.title.alternativeComprehensive analytical assessment of enterprises marketing activity as a basis for accepting anti-crisis management decisionsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33987/vsed.1-2(84-85).2023.106-117-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8500-0362-
Розташовується у зібраннях:Випуск 1-2, № 84-85

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106-117.pdf390 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.