Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17491
Title: Оптимізація бізнес-процесів з погляду на клієнтоорієнтованість
Other Titles: Optimization of business processes from the point of view of customer orientation
Authors: Єсіна, О.Г.
Yesina, O.
Citation: Єсіна О. Г. Оптимізація бізнес-процесів з погляду на клієнтоорієнтованість / О. Г. Єсіна, Л. М. Лінгур // Інновації та перспективні шляхи розвитку інформаційних технологій (ІПШРІТ-2023): зб. тез доповідей II Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 6 грудня 2023 р.) / упоряд. : Т. О. Прокопенко, Я. В. Тарасенко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси : ЧДТУ, 2023. – С. 111-112.
Issue Date: 2023
Keywords: оптимізація бізнес-процесів
клієнтоорієнтованість
стандарти якості
інновації
business process optimization
customer satisfaction
quality standards
innovation
Abstract: Досліджено питання оптимізації бізнес-процесів з погляду на клієнтоорієнтованість. Розглянуто еволюцію та ключові аспекти клієнтоорієнтованості. Визначено важливість участі всіх працівників у впровадженні такої стратегії.
The question of optimization of business processes from the point of view of client orientation has been investigated. The evolution and key aspects of customer orientation are considered. The importance of the participation of all employees in the implementation of such a strategy was determined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17491
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1_Єсіна_Лінгур_2024_С 112-113.pdf339,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.