Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17491
Назва: Оптимізація бізнес-процесів з погляду на клієнтоорієнтованість
Інші назви: Optimization of business processes from the point of view of customer orientation
Автори: Єсіна, О.Г.
Yesina, O.
Бібліографічний опис: Єсіна О. Г. Оптимізація бізнес-процесів з погляду на клієнтоорієнтованість / О. Г. Єсіна, Л. М. Лінгур // Інновації та перспективні шляхи розвитку інформаційних технологій (ІПШРІТ-2023): зб. тез доповідей II Міжнар. наук.-практ. конф. (Черкаси, 6 грудня 2023 р.) / упоряд. : Т. О. Прокопенко, Я. В. Тарасенко ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси : ЧДТУ, 2023. – С. 111-112.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: оптимізація бізнес-процесів
клієнтоорієнтованість
стандарти якості
інновації
business process optimization
customer satisfaction
quality standards
innovation
Короткий огляд (реферат): Досліджено питання оптимізації бізнес-процесів з погляду на клієнтоорієнтованість. Розглянуто еволюцію та ключові аспекти клієнтоорієнтованості. Визначено важливість участі всіх працівників у впровадженні такої стратегії.
The question of optimization of business processes from the point of view of client orientation has been investigated. The evolution and key aspects of customer orientation are considered. The importance of the participation of all employees in the implementation of such a strategy was determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17491
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Єсіна_Лінгур_2024_С 112-113.pdf339,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.