Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17522
Назва: Підтримка психологічного здоров’я викладача закладу вищої освіти
Інші назви: Support of the psychological health of the teacher at a higher education institution
Автори: Пундєв, В.В.
Pundev, V.
Бібліографічний опис: Пундєв В.В. Підтримка психологічного здоров’я викладача закладу вищої освіти / В.В. Пундєв // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського нац. економ. ун-ту (Одеса, 26-27 квітня 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. С. 23 – 24.
Дата публікації: 2023
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.32680/npg.conf.oneu.2023
Ключові слова: викладач ЗВО
психологічне здоров’я
професійна деформація
менеджмент освітніх організацій
підтримка
teacher of higher education
psychological health
professional deformation
management of educational organizations
support
Короткий огляд (реферат): У роботі було зазначено, що за умов діяльності, яка висуває дуже жорсткі вимоги до індивідуально-професійних якостей викладача (висока інформативна насиченість, необхідність прийому, переробки великої кількості інформації, генерація нової інформації), освітній процес супроводжується високою психічною напруженістю й можливими негативними психічними станами; має високу психологічну ціну через високу відповідальність за свої результати. Це збільшує цінність наявних та перспективних можливостей психологічного забезпечення (як сукупності психологічних технологій, заходів, процедур, що використовують психологічні механізми і закономірності функціонування людини) вирішення завдань збереження психологічного здоров’я, а також профілактики, корекції, подолання проявів професійної деформації особистості викладача. Висунуте завдання виокремлення ролі психологічних методів профілактики професійної деформації, збереження психологічного здоров’я, що можуть стимулювати позитивний особистісний розвиток на шляху самореалізації викладача.
This work highlighted that uunder the conditions of activity that imposes very strict requirements on the individual and professional qualities of the teacher (high information saturation, the need to receive and process a large amount of information, the generation of new information), the educational process is accompanied by high mental tension and possible negative mental states; has a high psychological price due to high responsibility for its results. This increases the value of the existing and promising possibilities of psychological support (as a set of psychological technologies, measures, procedures that use psychological mechanisms and patterns of human functioning) to solve the tasks of preserving psychological health, as well as prevention, correction, and overcoming manifestations of professional deformation of the teacher's personality. Here, first of all, there is the task of highlighting the role of psychological methods of prevention of professional deformation, preservation of psychological health, which can stimulate positive personal development on the path of self-realization of the teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17522
Інші ідентифікатори: УДК 159.922.2
JEL сlassification: А130; А220
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.