Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17593
Назва: Визначення рівня задоволеності працею науково-педагогічних працівників
Інші назви: Determining the level of work satisfaction of higher education research and teaching staff
Автори: Пундєв, В.В.
Pundev, V.
Бібліографічний опис: Пундєв В. В. Визначення рівня задоволеності працею науково-педагогічних працівників / В. В. Пундєв // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – С. 42-44.
Дата публікації: 2024
Ключові слова: задоволеність працею
показники праці
професійне визначення
особистість
гарантія роботи
викладач ЗВО
work satisfaction
labor indicators
professional recognition
personality
work guarantee
teacher of higher education
Короткий огляд (реферат): За результатами теоретичних та емпіричних досліджень феномену «задоволеність працею», що були наведені на конференції, для академічного персоналу ЗВО можна рекомендувати заохочення та мотивування викладачів, беручи до уваги внутрішні та організаційні аспекти роботи, які роблять їх більш результативними та задоволеними своєю діяльністю. Це може бути організовано у формі надання кращих можливостей просування, гарантій роботи, сприятливих фізичних умов праці та рівня визнання. У виступі були надані рівні оцінки умов праці, що мають найбільший або найменший вплив на задоволеність роботою викладачів ЗВО.
According to the results of theoretical and empirical studies of the "job satisfaction" phenomenon presented at the conference, it is possible to recommend the encouragement and motivation of academic staff of higher education institutions, taking into account the internal and organizational aspects of work that make them more effective and satisfied with their work. This can be organized in the form of providing better promotion opportunities, job security, favorable physical working conditions and a level of recognition. In the conference speech, the levels of assessment of working conditions, which have the greatest or least influence on the work satisfaction of teachers of higher education institutions, were given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17593
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Визначення рівня задоволеності.pdf382,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.