Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаліков, А.Ю.-
dc.contributor.authorMalikov, A.-
dc.date.accessioned2024-05-16T11:25:22Z-
dc.date.available2024-05-16T11:25:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаліков А. Ю. Застосування концепції лід-менеджменту при просуванні готельних послуг у мережі інтернет / А. Ю. Маліков // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 162-165.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17619-
dc.descriptionНауковий керівник Лебедєв І. В.-
dc.description.abstractУ зв'язку зі стрімким розвитком Інтернету як платформи для просування та продажу товарів, зростає рівень конкуренції серед готельних закладів, які сьогодні все частіше намагаються реалізувати свої послуги за допомогою глобальної мережі. Унаслідок посилення суперництва в готельній індустрії власники засобів розміщення впроваджують нові форми і методи роботи. Допомогти їм у цьому може лід-менеджмент – комплекс методів, процесів та стратегій, які можна використовувати на підприємствах готельного господарства з метою заохочення нових потенційних клієнтів. Зазвичай відбувається це за допомогою інструментів Інтрнет-маркетингуen_US
dc.description.abstractIn connection with the rapid development of the Internet as a platform for the promotion and sale of goods, the level of competition among hotel establishments, which today are increasingly trying to implement their services with the help of a global network, is increasing. As a result of increased competition in the hotel industry, accommodation owners are introducing new forms and methods of work. Lead management can help them in this - a set of methods, processes and strategies that can be used at hotel enterprises in order to encourage new potential customers. This usually happens with the help of Internet marketing tools-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectлід-менеджментen_US
dc.subjectпросування готельних послугen_US
dc.subjectlead managementen_US
dc.subjectpromotion of hotel servicesen_US
dc.titleЗастосування концепції лід-менеджменту при просуванні готельних послуг у мережі інтернетen_US
dc.title.alternativeApplication of the concept of lead management when promoting hotel services on the Interneten_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162-165.pdf268,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.