Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМхітарян, А.Е.-
dc.contributor.authorMkhitaryan, A.-
dc.date.accessioned2024-05-20T11:53:23Z-
dc.date.available2024-05-20T11:53:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМхітарян А. Е. Тенденції якості послуг на підприємствах ресторанного господарства / А. Е. Мхітарян // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 189-191.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17626-
dc.descriptionНауковий керівник Нєчева Н. В.en_US
dc.description.abstractУ сучасній ринковій економіці проблеми щодо якості є одними з найважливіших чинників підвищення рівня життя населення, економічної, соціальної, а також екологічної безпеки. Якість продуктів і послуг безпосередньо впливає на задоволення потреб і очікувань споживачів, їхнє здоров'я та безпеку. Критерієм оцінки якості для клієнта є ступінь його задоволення, тобто відповідність отриманого та очікуваного. Якщо ж розглядати такий критерій, як рівень задоволення клієнта, то його головним показником є бажання клієнта повернутися знову, а також бажання рекомендувати послуги своїм друзям і знайомим, колу спілкуванняen_US
dc.description.abstractIn the modern market economy, quality issues are one of the most important factors in raising the standard of living of the population, economic, social, and environmental security. The quality of products and services directly affects the satisfaction of the needs and expectations of consumers, their health and safety. The quality assessment criterion for the client is the degree of his satisfaction, i.e. the correspondence between what he received and what he expected. If we consider such a criterion as the level of client satisfaction, then its main indicator is the client's desire to return again, as well as the desire to recommend the services to his friends and acquaintances, the circle of communication-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectзадоволення потребen_US
dc.subjectресторанні послугen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectfulfilling of needsen_US
dc.subjectrestaurant servicesen_US
dc.titleТенденції якості послуг на підприємствах ресторанного господарстваen_US
dc.title.alternativeTrends in the quality of services at restaurant enterprisesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
189-191.pdf262,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.