Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17631
Назва: Специфіка визначення якості послуг на підприємствах готельного господарства
Інші назви: The specifics of determining the quality of services at hotel enterprises
Автори: Осітковська, П.О.
Ositkovska, P.
Бібліографічний опис: Осітковська П. О. Специфіка визначення якості послуг на підприємствах готельного господарства / П. О. Осітковська / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 212-215.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: якість послуг
готельне господарство
quality of services
hotel management
Короткий огляд (реферат): Специфіка визначення якості послуг на підприємствах готельного господарства полягає в унікальних вимогах та очікуваннях, що ставляться перед цією галуззю
The specificity of determining the quality of services at hotel enterprises lies in the unique requirements and expectations of this industry.
Опис: Науковий керівник Шикіна О. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17631
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
212-215.pdf339,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.